BIURO RACHUNKOWE

Od stycznie 2017 r. Fundacja w ramach działalności gospodarczej prowadzi Licencjonowane Biuro Rachunkowe .
Swoją ofertę kierujemy do fundacji, stowarzyszeń, spółdzielni socjalnych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.Siedziba Licencjonowanego Biura Rachunkowego:
Ul. Mickiewicza 3
14-200 Iława
e-mail: justynalugowska@wp.pl
tel. 604963630

Dane kontaktowe:
Siedziba Fundacji: ul. Grunwaldzka 13
14-200 Iława
e-mail: justynalugowska@wp.pl
tel. 604963630

Oferta

PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

  • sprawdzenie otrzymanych dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • wystawienie ewentualnych not korygujących
  • dekretacja
  • zapis w księgach handlowych
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów
  • tworzenie indywidualnych planów kont oraz polityki rachunkowości;
  • sporządzanie bilansów i rocznych rozliczeń podatkowych;
  • reprezentacja w Urzędzie Skarbowym w oparciu o udzielone pełnomocnictwo
  • stała opieka i możliwość konsultacji

PROWADZENIE PODATKOWEJ KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW

  • sprawdzenie dokumentów pod względem formalno rachunkowym
  • wystawienie ewentualnych not korygujących
  • wprowadzanie dokumentów do księgi przychodów i rozchodów
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów
  • reprezentacje w US w oparciu o udzielone pełnomocnictwo
  • reprezentacja w Urzędzie Skarbowym w oparciu o udzielone pełnomocnictwo
  • wyliczanie podatku dochodowego;
  • sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych;
  • prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy;
  • stała opieka i możliwość konsultacji

PROWADZENIE EWIDENCJI PRZYCHODÓW

  • sprawdzenie dokumentów pod względem formalno rachunkowym
  • wystawienie ewentualnych not korygujących
  • prowadzenie wykazu środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • sporządzanie rocznego zeznania podatkowego;
  • prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy;
  • reprezentacja w Urzędzie Skarbowym w oparciu o udzielone pełnomocnictwo
  • stała opieka i możliwość konsultacji

PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH

  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników (w tym umowa o pracę; informacja dodatkowa o warunkach zatrudnienia, świadectwo pracy)
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej (tzw. teczek osobowych)
  • rozliczanie urlopów oraz innych przerw w wykonywaniu pracy
  • naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • rozliczanie umów cywilnoprawnych;
  • Sporządzanie oraz przekazywanie miesięcznych rozliczeń i deklaracji do US i ZUS
  • Przygotowywanie raportów RMUA dla ubezpieczonych
  • Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń poszczególnych pracowników
  • Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
  • Sporządzanie świadectw pracy
  • Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników
  • Prowadzenie ewidencji urlopów
  • Przygotowanie przelewów do Urzędu Skarbowego z tytułu zaliczki miesięcznej na podatek dochodowy od dokonanych wypłat
  • Przygotowanie przelewów do ZUS
  • Przesyłkę do klienta drogą elektroniczną sporządzonych list płac i pasków płacowych, przygotowanych przelewów do Urzędów Skarbowych i ZUS, raportów RMUA, zaświadczeń i świadectw,
    umów i aneksów. Dokumenty te mogą też być wysłane do klienta tradycyjną pocztą (refakturowanie kosztów wysyłki).
  • Sporządzanie rozliczeń rocznych pracowników
  • Stała opieka i możliwość konsultacji

PROWADZENIE ROZLICZEŃ VAT

  • prowadzenie ewidencji VAT
  • sporządzanie deklaracji VAT
  • wyliczanie podatku VAT
  • doradztwo w zakresie optymalizacji obciążeń podatkiem VAT
  • sporządzanie dokumentów korygujących.

POZYSKIWANIE PIENIĘDZY NA ROZWÓJ

  • pozyskiwanie dotacji na założenie firmy z PUP
  • pozyskiwanie dotacji na utworzenie nowych stanowisk pracy
  • pozyskiwanie dotacji z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
  • rozliczanie wszelkich dotacji
  • opracowanie wniosków kredytowych

POZOSTAŁE USŁUGI

  • rejestrowanie i likwidowanie wszelkich rodzajów działalności gospodarczych
  • prowadzenia dokumentacji i rozliczeń ZUS przedsiębiorcy
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych (GUS)
  • sporządzanie wniosków do PFRON
  • sporządzanie dokumentów do KRS
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie korzystanie ze środowiska
  • zwrot VAT za materiały budowlane
  • rozliczanie osób fizycznych pracujących za granicą