BIURO RACHUNKOWE
Od stycznie 2017 r. Fundacja w ramach działalności gospodarczej prowadzi Licencjonowane Biuro Rachunkowe .
Swoją ofertę kierujemy do fundacji, stowarzyszeń, spółdzielni socjalnych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.Siedziba Licencjonowanego Biura Rachunkowego:
Ul. Mickiewicza 3
14-200 Iława
e-mail: justynalugowska@wp.pl
tel. 604963630
Dane kontaktowe:
Siedziba Fundacji: ul. Grunwaldzka 13
14-200 Iława
e-mail: justynalugowska@wp.pl
tel. 604963630
Oferta
PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH
- sprawdzenie otrzymanych dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- wystawienie ewentualnych not korygujących
- dekretacja
- zapis w księgach handlowych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów
- tworzenie indywidualnych planów kont oraz polityki rachunkowości;
- sporządzanie bilansów i rocznych rozliczeń podatkowych;
- reprezentacja w Urzędzie Skarbowym w oparciu o udzielone pełnomocnictwo
- stała opieka i możliwość konsultacji
PROWADZENIE PODATKOWEJ KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
- sprawdzenie dokumentów pod względem formalno rachunkowym
- wystawienie ewentualnych not korygujących
- wprowadzanie dokumentów do księgi przychodów i rozchodów
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów
- reprezentacje w US w oparciu o udzielone pełnomocnictwo
- reprezentacja w Urzędzie Skarbowym w oparciu o udzielone pełnomocnictwo
- wyliczanie podatku dochodowego;
- sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych;
- prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy;
- stała opieka i możliwość konsultacji
PROWADZENIE EWIDENCJI PRZYCHODÓW
- sprawdzenie dokumentów pod względem formalno rachunkowym
- wystawienie ewentualnych not korygujących
- prowadzenie wykazu środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- sporządzanie rocznego zeznania podatkowego;
- prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy;
- reprezentacja w Urzędzie Skarbowym w oparciu o udzielone pełnomocnictwo
- stała opieka i możliwość konsultacji
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników (w tym umowa o pracę; informacja dodatkowa o warunkach zatrudnienia, świadectwo pracy)
- prowadzenie dokumentacji kadrowej (tzw. teczek osobowych)
- rozliczanie urlopów oraz innych przerw w wykonywaniu pracy
- naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami
- rozliczanie umów cywilnoprawnych;
- Sporządzanie oraz przekazywanie miesięcznych rozliczeń i deklaracji do US i ZUS
- Przygotowywanie raportów RMUA dla ubezpieczonych
- Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń poszczególnych pracowników
- Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
- Sporządzanie świadectw pracy
- Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników
- Prowadzenie ewidencji urlopów
- Przygotowanie przelewów do Urzędu Skarbowego z tytułu zaliczki miesięcznej na podatek dochodowy od dokonanych wypłat
- Przygotowanie przelewów do ZUS
- Przesyłkę do klienta drogą elektroniczną sporządzonych list płac i pasków płacowych, przygotowanych przelewów do Urzędów Skarbowych i ZUS, raportów RMUA, zaświadczeń i świadectw,
umów i aneksów. Dokumenty te mogą też być wysłane do klienta tradycyjną pocztą (refakturowanie kosztów wysyłki). - Sporządzanie rozliczeń rocznych pracowników
- Stała opieka i możliwość konsultacji
PROWADZENIE ROZLICZEŃ VAT
- prowadzenie ewidencji VAT
- sporządzanie deklaracji VAT
- wyliczanie podatku VAT
- doradztwo w zakresie optymalizacji obciążeń podatkiem VAT
- sporządzanie dokumentów korygujących.
POZYSKIWANIE PIENIĘDZY NA ROZWÓJ
- pozyskiwanie dotacji na założenie firmy z PUP
- pozyskiwanie dotacji na utworzenie nowych stanowisk pracy
- pozyskiwanie dotacji z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
- rozliczanie wszelkich dotacji
- opracowanie wniosków kredytowych
POZOSTAŁE USŁUGI
- rejestrowanie i likwidowanie wszelkich rodzajów działalności gospodarczych
- prowadzenia dokumentacji i rozliczeń ZUS przedsiębiorcy
- sporządzanie sprawozdań statystycznych (GUS)
- sporządzanie wniosków do PFRON
- sporządzanie dokumentów do KRS
- sporządzanie sprawozdań w zakresie korzystanie ze środowiska
- zwrot VAT za materiały budowlane
- rozliczanie osób fizycznych pracujących za granicą